zondag 14 september 2014

Naamgedichten!

Altijd al ik thuiskom ga ik in de tuin werken
Circus is cool!
Harige beestjes van de planten doen.
Iemand helpen het gras afdoen.
Elanden zijn mooi!
Leonardo won de match!

Sporten doe ik graag.
Amuseren is reuzenfijn!
Moeien doe ik soms!
Met marbels spelen is leuk.
Ijsjes eten doe ik het liefst.

Ik ga graag naar de Ibis.
Knotsgek spelen.
Ik houd van eenden.

Kampeer jij graag?
Ik wel en eet jij graag
Appels of liever
Ijsjes? Ik weet wat te kiezen!

Yoghurt eet ik graag!
Eten kan ik goed!
Natuur daar houd ik van.
Tekenen kan ik goed!
Leuk....dat ben ik!

Het vak rekenen kan ik goed!
Echt goed!
Computerlessen vind ik ook leuk.
Tekenen kan ik mooi en goed.
Ook fietsen vind ik leuk.
Regels, ik houd mij eraan.

Gezelschapsspelletjes speel ik graag.
In september is het leuk.
Amuseren is fijn.
Nooit krijg ik zakgeld
Na de bakker mag ik het wisselgeld hebben
Ik speel graag

Jaydee is mijn naam.
Abrikozen zijn lekker.
Jarne is mijn broer.
De klas is tof en de juf ook!
Eenhoorns zijn schattig
Er zit een eekhoorn in de boom.

Leeuwen zijn mijn lievelingsdieren
Ook ben ik goed in spelling
Reigers zijn mooi
Eenden zijn mooi
Nintendo spelen vind ik leuk
Zorro is een leuke film
Oogsten doe ik graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten