vrijdag 2 oktober 2015

Naamgedichten!



 De jongens van het vierde leerjaar zijn creatief bezig geweest met woorden.

Geniet even mee van hun kunsten.

Appels eet ik op
Nintendo speel ik graag
Denken bij rekenen en taal
Repelsteeltje bekijk ik
Eten doe ik graag
Appartement is mijn huis
Schotels doe ik niet.

Anacondas zijn de coolste dieren
Nederland, daar was ik op vakantie
Ibis is de leukste school van België
Spelen is het leukste wat ik doe.

Quentin, dat ben ik
Uniek zijn, dat probeer ik
Eitjes eet ik graag
Niksen is soms leuk
Turismo R is mijn lievelingsauto
Italiaanse pasta vind ik lekker
Nat zijn is leuk.

Tombraider speel ik graag
Oreo eet ik graag
Maltesers vind ik lekker
Mama is lief.
Yoghurt is super!

Cabien is de naam van mijn mama
Hamerhaaien zijn de sterkste dieren
Ijzer, de rivier van de Eerste Wereldoorlog
Evelien is de naam van mijn zus
Lego is leuk om mee te spelen.

Lego vind ik leuk
Oostenrijk is een mooi land
Ronaldo is mijn favoriete speler
Eten doe ik graag, vooral snoepen
November is een leuke maand
Zoran is mijn papa
Oasis is mijn favoriete drankje.

Nieuws bekijk ik graag
Appelen kunnen rood of groen zijn
Ibis is een leuke school
Kranen zijn groot om te zien
Eet veel, vooral snoep
Nintendo is super!

Katten zijn lief
Ibis is tof
Groen is een limoen
Oktober is een leuke maand
Mediamarkt is cool
Aardbeien vind ik lekker.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten